Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 12:23:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/15321 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Nõmme 
tee 32a, Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Nõmme tee T1, Harju 
maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Nõmme tee T1, Harju maakond, Tallinn, 
Kristiine linnaosa, Nõmme tee T1, Harju maakond, Tallinn, Kristiine 
linnaosa, Nõmme tee T1, Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Nõmme 
tee 32a (Joogamaja, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Sademevee 
kanalisatsioon, Sideliin, Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Mh on projekteeritud II korrusele massaži 
kabinet.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27219792>  (menetlus nr: 
467277), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIT PARVEI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister